تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از پرداخت مطالبه کمک هزینه بلاعوض‌ به دانشجویان دکتری

آخرین جزئیات از مطالبه کمک هزینه بلاعوض‌ به دانشجویان دوره دکتریسعید رستگار  مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و تشکیلات وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مطالبه‌ کمک هزینه بلاعوض‌ برای دانشجویان‌ دوره دکترای گفت: مطالبه کمک هزینه بلاعوض‌ برای دانشجویان دکترای‌ وزارت علوم در حیطه‌ مشکلات کلان است و تا زمانی که‌ اسناد بالادستی‌ در این جهت تغییر نکند و در بودجه وزارت علوم تحولی رخ ندهد  پاسخی  برای وصول مطالبات و  کمک هزینه ها نداریم.

وی در ادامه با تأکید بر اصل استقلال دانشگاه‌ها و سیاست  مداخله‌ نکردن  وزارت علوم در نحوه تخصیص بودجه‌ها توسط دانشگاه‌ها ادامه داد: بودجه را بخش ذیربط وزارت علوم بررسی و بر اساس برنامه به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کند و فقط سیاست‌گذاری جهت هزینه‌کرد بودجه بر عهده هیئت‌ امنای هر دانشگاه است.

 مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و تشکیلات وزارت علوم تصریح کرد: به بیان دیگر وزارت علوم در انطباق‌ بودجه با برنامه دانشگاه‌ها دخالتی ندارد و چنین انطباقی‌ بر عهده‌ هیئت‌ امنا‌ است به عبارتی دیگر تخصیص‌ بودجه کلان در وزارت علوم یکسان‌ بوده اما خرد کردن‌ بودجه به عهده خود دانشگاه‌ها است.

رستگار‌ در پاسخ به این سوال که بخش پشتیبانی‌ از بودجه وزارت علوم با چه منابع بودجه‌ای می‌تواند کمک هزینه بلاعوض‌ را تامین کند، یادآور شد: این بخش وزارت علوم قادر به چنین اقدامی نیست و باید منابع پایداری به این امر اختصاص داده شود لذا تعیین چنین منابعی باید با تصمیم‌گیری مراجع ذیربط مشخص شود.

انتهای پیام/

شرایط برنامه ریزی برای بودجه ریزی در دانشگاه های کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از پرداخت مطالبه کمک هزینه بلاعوض‌ به دانشجویان دکتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..