تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی در انتظار بخشنامه سازمان امور استخدامی

اعلام زمان نتایج آزمون دستگاه‌های اجرایی در انتظار نظر سازمان امور استخدامیحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعلام زمان نتایج پنجمین آزمون استخدامی اظهار کرد: در فرآیند آزمون استخدامی سازمان سنجش صرفا برگزاری کننده است و اعلام زمان نتایج براساس نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود که  هنوز این موعد مشخص نشده است و در حال بررسی هستند.

وی درباره نمره پذیرش افراد در آزمون استخدامی گفت: پذیرش به ۲ صورت حد نصابی و ظرفیتی انجام می شود یعنی  ابتدا داوطلبان باید کف نمره در نظر گرفته شده را کسب کنند  و پس از آن متناسب با ظرفیت دستگاه ها به کار گرفته می شوند.

گفتنی است؛ پنجمین آزمون استخدامی کشور  برای جذب  ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل  وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات‌ کشور، وزارت راه و شهر‌سازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه نیمه تیرماه امسال برگزار شد.

انتهای پیام/

ابهام در زمان اعلام نتایج  آزمون استخدامی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی در انتظار بخشنامه سازمان امور استخدامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..