تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان ثبت نام با تاخیر مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

زمان ثبت نام با تاخیر مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به درخواست مکرر داوطلبان و در راستای تکریم ارباب رجوع به اطلاع تمام دعوت شدگان که موفق به ثبت انتخاب‌های خود در مناطق مصاحبه نشدند، می­ رساند انتخاب مناطق مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه ۲۰ تیر) آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۴ تیر ادامه خواهد داشت.

پذیرفته شدگان برای انتخاب محل مصاحبه باید با مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد،  منطقه محل مصاحبه خود را انتخاب کنند به عنوان مثال اگر داوطلبی از ۴۰ رشته محل انتخابی خود در ۱۵ رشته محل برای دعوت به مصاحبه پذیرفته شده و این ۱۵ رشته محل مثلا در ۵ منطقه آمایشی دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده اند، داوطلب مذکور باید با مراجعه به سایت در صورت تمایل با پرداخت هزینه مصاحبه در هر منطقه نسبت به انتخاب مناطق مذکور به صورت هر ۵ منطقه یا تعدادی از آن‌ها اقدام کند.

برای مصاحبه در هر کد رشته به ازای هر منطقه داوطلبان باید یک حق ثبت نام پرداخت کنند.

داوطلبان شرکت کننده دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در هنگام ثبت نام عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی را در سایت آپلود کرده اند، فقط تصویر مدرک فارغ التحصیلی (موقت یا دائم) و کارنامه فارغ التحصیلی خود را در زمان انتخاب مناطق مصاحبه آپلود کنند.

همچنین داوطلبانی که در دوره با آزمون شرکت کرده اند باید عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی را در هنگام انتخاب مناطق مصاحبه در سایت بارگزاری کنند.

این زمان دیگر به هیچ وجه قابل تمدید نیست و لازم است داوطلبان در بازه مذکور نسبت به انتخاب مناطق مصاحبه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

تعیین زمان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان ثبت نام با تاخیر مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..