تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 9 سامسونگ دوم شهریورماه برای فروش به بازار عرضه می‌شود

 گلکسی نوت ۹ سامسونگ، در تاریخ ۲۴ آگوست (‌۲ شهریورماه) برای فروش به بازار عرضه می‌شود. 

در صورتی که گزارش اخیر خبرگزاری کره‌ای ETNews درست باشد، باید انتظار داشته باشیم گلکسی نوت ۹ سامسونگ در تاریخ ۲۴ آگوست برای فروش به بازار عرضه شود. در این صورت فاصله‌ی زمانی بین رونمایی نوت ۹ و عرضه‌ی آن به بازار کمتر از فاصله‌ی زمانی معرفی گلکسی نوت ۸ تا عرضه‌ی آن به بازار در سال گذشته میلادی خواهد بود. 

سال گذشته میلادی، گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۲۳ آگوست (‌اول شهریورماه ۱۳۹۶)‌ رونمایی شد و سه هفته بعد یعنی در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریورماه ۱۳۹۶) برای فروش به بازار عرضه شد. بر اساس گزارش خبرگزاری کره‌ جنوبی، با توجه به فروش کند گلکسی اس ۹، و با توجه به تجربه‌ سامسونگ که نشان می‌داد ، کره‌ای ها بعد از بررسی و تامل روی موضوع، تصمیم گرفتند به جای عرضه‌ی گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۳۱ آگوست‌ (۹ شهریورماه) به بازار، یک هفته زودتر یعنی در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریورماه ) این کار را انجام دهند و برنامه‌ی خود را جلو انداختند. توجه داشته باشید همان‌طور که گفته شد گلکسی نوت ۹ در مقایسه گلکسی نوت ۸، نسبتا زودتر به بازار عرضه می‌شود.‌ روز گذشته 

مقاله‌های مرتبط:

به‌علاوه با توجه به اینکه اپل عموما در ماه سپتامبر (شهریورماه) آیفون جدید خود را معرفی می‌کنند، سامسونگ تصمیم گرفته است امسال زودتر از اپل گوشی جدید خود را به بازار عرضه کند و شاید یکی از دلایل تسریع در برنامه‌ی معرفی و عرضه‌ی نوت ۹ به بازار همین مساله‌ی مهم باشد. بر اساس گزارش بلومبرگ، . با مقایسه‌ی تاریخ رونمایی گلکسی نوت ۸ و گلکسی نوت ۹ به خوبی متوجه می‌شویم که سامسونگ تصمیم گرفته است نوت ۹ را چند هفته زودتر از موعد همیشگی رونمایی کند. البته برخی هم معتقدند، در سال ۲۰۱۷ سامسونگ در معرفی گلکسی نوت ۷ تاخیر داشت و اکنون به برنامه‌ی منظم قبلی خود بازگشته است. از آنجایی که سامسونگ عموما بین دو تا سه هفته بعد از رونمایی، محصول خود را برای فروش به بازار عرضه می‌کند، تاریخ عرضه‌ به بازار ۲۴ آگوست (۲ شهریور) غیر محتمل نخواهد بود.

بر اساس گزارش ETNews، در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، سامسونگ آماده‌ی عرضه‌ی نوت ۹ به خرده‌فروشان نیز خواهد بود و تاریخ تعیین شده تغییری ایجاد نخواهد شد. ۱۰ روز قبل از آن‌که گلکسی نوت ۹ به قفسه‌ی فروشگاه‌ها برسد، اپراتورهای تلفن همراه کره جنوبی پیش سفارش آن‌ را آغاز خواهند کرد. امیدواریم، سامسونگ، خیلی سریع، نوت ۹ را نیز همانند گلکسی اس ۹ در بازارهای مختلف عرضه کند؛ و تمامی نسخه‌های مختلف گلکسی نوت ۹ در رنگ‌های مختلف، به ویژه نسخه‌های با ظرفیت بالاتر حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی در تمامی بازارها و البته خیلی سریع در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار گیرد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 9 سامسونگ دوم شهریورماه برای فروش به بازار عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..