تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Xperia XA2 Plus معرفی شد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی سونی ماه ژانویه دو گوشی سری Xperia XA2 با نام‌های Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra را معرفی کرد و حالا این تولیدکننده ژاپنی از گوشی میان رده این سری از گوشی‌های خود رونمایی کرده است. نام این گوشی Xperia XA2 Plus است. این گوشی همانند هم‌خانواده‌های خود، دوربین MotionEye 23 مگاپیکسلی و پردازنده Snapdragon 630 دارد اما نسبت به آن‌ها ارگونومیک‌تر است و لبه‌های کمتری نسبت به برادران خود دارد. از دیگر تغییرات آن می‌توان به بزرگتر شدن صفحه نمایش هم اشاره کرد.

XA2 Plus اولین دستگاه از خانواده XA2 است که با نسبت تصویر 18:9 تولید شده است. پنل LCD این دستگاه 6 اینچ است و از رزولوشن +Full HD پشتیبانی می‌کند. شیشه Gorilla Glass 5 هم از این پنل محافظت می‌کند.

Xperia XA2 Plus معرفی شد +فیلم

چیپست Snapdragon 630 این گوشی دارای سی‌پی‌یوی هشت هسته‌ای است که با سرعت 2.2 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش می‌کند و پردازنده گرافیکی آن Adreno 508 است. XA2 plus با رم‌های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی تولید شده‌اند اما یک درگاه micro SD هم برای اضافه کردن کارت حافظه به آن اضافه شده است.

دوربین 23 مگاپیکسلی این دستگاه دارای سنسور Exmor RS با زاویه 84 درجه واید است. این سنسور همچنین قادر خواهد بود تا با سرعت فیلمبرداری 120 فریم در ثانیه ویدئوها را به صورت آهسته نشان دهد. یک دوربین سلفی هم در جلو این دستگاه قرار دارد که سنسور آن 8 مگاپیکسل است که با استفاده از آن می‌توانید با استفاده از مدهای روی برنامه دوربین افکت‌های جالبی به صورت خود بدهید.

ابعاد این گوشی 157x75 است و 9.6 میلیمتر ضخامت دارد. وزن آن 205 گرم است که از آن چیزی که انتظار می‌رفت، سنگینتر است. با طراحی OmniPresence سونی که در ابتدای سال 2018 معرفی شده بود، این گوشی چهره بهتری نسبت به دیگر گوشی‌های سونی دارد و این به دلیل پنل پشتی متالیک آن است.

Xperia XA2 Plus معرفی شد +فیلم

سلول باتری AX2 Plus مانند XA2 Ultra از ظرفیت 3هزار و 580 میلی‌آمپری بهره می‌برد و از شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می‌کند. پورت شارژ این گوشی در پایین گوشی قرار دارد و USB-C است. XA2 Plus دارای میکروفونی است که صداهای اطراف را کنسل می‌کند. نگران نباشید در پایین این دستگاه یک جک 3.5 میلیمتری صدا هم وجود دارد.

شرکت سونی قرار است AX2 Plus را با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و سبز تولید کند و قیمت آن هم هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

انتهای پیام/

معرفی گوشی XA2 Plus توسط سونی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Xperia XA2 Plus معرفی شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..