تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاپرک شجری زاده در خارج از کشور است

روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت:

شاپرک شجری‌زاده با کشف‌ حجاب در منطقه قیطریه تهران و تهیه عکس و فیلم از این اقدام خود، حمایتش از این ماجرا (دختران خیابان انقلاب) را استارت زد. بعد از این ماجرا، شجری‌زاده به دو سال حبس تعزیری و 18 سال حبس تعلیقی محکوم شد. بعدتر او با چهره‌ای گریان با انتقاد از وضعیت پیش‌آمده، مدام از حکم در نظر گرفته شده خود می‌گفت.

بعد از انتشار فیلم‌ها و تصاویر شجری‌زاده، آتنا فرقدانی، از فعالان و محکومان فتنه 88 نسبت به آنها واکنش نشان داد و نوشت: «اینها که تکلیفشون مشخصه، موندم تو کار خانمی که 18 سال حکم تعلیقی گرفته و دو سال تعزیری و کلی هم ناله و زاری؛ چرا نمی‌فرماید که بعد از آزادی از زندان که در کاشان دستگیر شده بودن، از ایران رفتن و نزدیک به یک ماهی هست که ایران نیستند؟»

بعد از این ماجرا مسیح علینژاد، حامی شجری‌زاده، در صفحه توئیتر خود به نقل از شجری‌زاده نوشت: «ایران را ترک کردم. به‌خاطر فرزندم احساس امنیت نداشتم و...»

 فرقدانی در ادامه با استناد به گفته شجری‌زاده مبنی‌بر اینکه «بی‌بی‌سی» از خروج وی از ایران اطلاع داشته، به این رسانه نیز انتقاد کرد و سکوت آنها را توجیه‌ناپذیر دانست.

در این بین رضا خندان . همسر نسرین ستوده، وکیل شجری‌زاده (نسرین ستوده از محکومان 88 بود) با درج مطلبی در فضای مجازی در حمایت از شجری‌زاده و همسر خود نوشت: «شاپرک شجری‌زاده، زن جوانی که با داشتن فرزند خردسال نه‌تنها خودش مستوجب 20 سال محکومیت می‌شود بلکه هم‌زمان وکیلش بابت جسارت دفاع از حقوق او راهی زندان می‌شود.»

نادر فتوره‌چی به این موضوع در صفحه توئیتر خود واکنش نشان داد و نوشت اگر اقامت شجری‌زاده در خارج از کشور مهم بوده، چرا همسر ستوده به آن اشاره نکرده است و اگر هم مهم نبوده است، چرا پس از افشای مساله توسط فرقدانی، علینژاد و شجری‌زاده کلیپ توضیح منتشر کردند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاپرک شجری زاده در خارج از کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..