تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات جنجالی پروانه معصومی در خصوص بدحجابی بازیگران سینما

پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت کشورمان در سخنانی به وضعیت فعلی حجاب زنان در سینمای ایران واکنش شدیدی نشان داد.

تلویزیون خط قرمزها را به خوبی رعایت می کند!

من بسیار متأسفم که باید بگویم امروزه ما در سینما دیگر مساله ای به اسم عفاف و حجاب نداریم! قبل از انقلاب اسلامی شرایط زمانه طوری ایجاب می کرد که بسیاری از هنرمندان مجبور به بی حجابی بودند و علیرغم میل شان برای گذران زندگی بدون حجاب جلوی دوربین ظاهر می شدند اما با وقوع انقلاب اسلامی سینمای ما سینمایی شد که قرار بود در آن مبانی اسلامی مد نظر قرار داشته باشد.

خوشبختانه تلویزیون طی تمامی سال های پس از انقلاب اسلامی عملکرد بسیار مناسبی در این زمینه داشته و خطوط قرمز را به خوبی رعایت می کند و مسئولان آن هرگز اجازه نداده اند تا بی حجابی و بی عفتی در تلویزیون جایی داشته باشد اما متأسفانه سینما مانند تلویزیون رفتار نکرده به نحوی که امروزه ما نشانی از عفاف و حجاب در آثار سینمایی نمی بینیم.
این وظیفه سینما و مسئولان سینمایی کشور است که حجاب برتر را تبلیغ و ترویج کنند و جامعه را به سمت انسانیت و اسلامیت هدایت کنند.
امیدوارم هرچه سریع تر با دخالت فوری نهادهای ناظر بر عملکرد دستگاه های فرهنگی کشور شاهد بهبود این شرایط تأسف بار باشیم و روزی را ببینیم که سینمای ما در راستای اسلام حرکت می کند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: اینستاگرام پارسینما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات جنجالی پروانه معصومی در خصوص بدحجابی بازیگران سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..