تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک دوم به استقلالی ها: سرور جپاروف در سپاهان

سرور جپاروف بازیکن موفق فصل گذشته استقلال با مسئولان سپاهان مذاکراتی را انجام داده و شاید راهی اصفهان شود.

مذاکرات سرور جپاروف با سپاهان

پس از رفتن امید ابراهیمی به الاهلی قطر، حالا ستاره ازبک استقلال در یک قدمی بازگشت به اصفهان و پوشیدن پیراهن سپاهان قرار دارد.

سرور جپاروف ستاره ۳۴ ساله ازبک که فصل قبل یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال در لیگ برتر و آسیا محسوب می شد در شرایطی که با سران باشگاه تهرانی بر سر امضای قرارداد جدید با اختلافات زیادی روبرو است در یک قدمی بازگشت به اصفهان و پوشیدن پیراهن سپاهان قرار دارد.

جپاروف که بنا به ادعای مدیران استقلال قرار است در اردوی ترکیه برای مذاکره و تمدید قرارداد به جمع آبی ها باز گردد طی ۴۸ ساعت گذشته مذاکرات بسیار فشرده ای با سپاهانی ها انجام داده و بر سر کلیات قرارداد یکساله با این باشگاه به توافق رسیده تا جایی که گفته می شود تنها یک امضا باقی مانده تا جپاروف بار دیگر پیراهن سپاهان را برتن کند.

ملی پوش ازبک در اولین حضور خود در سپاهان نمایش های بسیار خوب و خاطره انگیزی در ترکیب تیم محبوب نصف جهان انجام داد از همین رو خبر بازگشت او به این تیم آن هم در شرایطی که مدیران باشگاه در اندیشه تقویت میانه میدان تیم با جذب هافبکی بازیساز بودند، می تواند موج مثبتی در میان فوتبالدوستان نصف جهان به راه بیاندازد درست برعکس اردوی استقلال که این روزها با شوک جدایی ستاره ها حسابی متشنج است.

با رفتن امید ابراهیمی و مبهم بودن آینده نفراتی مثل مجید حسینی، پژمان منتظری همین طور مامه تیام بدون شک جدایی غیرمنتظره سرور جپاروف و پیوستن احتمالی او به سپاهان می تواند شوک بسیار بدی برای وینفرد شفر و آبی های پایتخت قلمداد شود که خرج از فشارهای این شوک و تبعات آن کار خیلی سختی خواهد بود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک دوم به استقلالی ها: سرور جپاروف در سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..