تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهناز جعفری به «هیاهوی انزوا» پیوست/ ساخت فیلمی با رویکرد اجتماعی

بهناز جعفری به «هیاهوی انزوا» پیوست/ ساخت فیلمی با رویکرد طنز تلخ اجتماعیمحمد احمدی تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به تازگی با بازیگرانی چون فروغ قجابگلی، مهدی ساکی، امیرحسام بختیاری و بهناز جعفری قرارداد بستیم.

وی درباره داستان این اثر بیان کرد: «هیاهوی انزوا» طنز تلخ اجتماعی است؛ در مورد سه شخصیت که علی رغم هیاهوی بی حد و حصر، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پر کردن این تنهایی به شناخت عمیق تری از ابرشهر تهران و وجود خودشان می‌رسند. داستان‌های این سه شخصیت به طور موازی پیش می‌رود و در نهایت هر سه نفر مصمم‌تر با درک عمیق تری از خود در هیاهوی تهران به راهشان ادامه می‌دهند.

وی در ادامه عوامل این فیلم را به شرح زیر معرفی کرد:

کارگردان: علی جابر انصاری، فیلمنامه: مریم نجفی و علی جابر انصاری، مجری طرح: پگاه احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: چاوش هنرآموز، مدیر فیلمبرداری؛ محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: علی کیان ارثی، تهیه کننده: محمد احمدی.

انتهای پیام/

کدام بازیگران در هیاهوی انزوا بازی می‌کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهناز جعفری به «هیاهوی انزوا» پیوست/ ساخت فیلمی با رویکرد اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..