تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود صابر ساده به عرصه ادبیات نمایشی

ورود صابر ساده به عرصه ادبیات نمایشی

صابر ساده شاعر در  گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب در دست نگارشش گفت: فعلا کتاب جدیدی منتشر نکرده ام.

وی با بیان اینکه به حیطه جدیدی در ادبیات وارد می شوم، افزود:قرار است پژوهشی را در زمینه ادبیات نمایشی انجام دهم البته این کار پژوهشی آغاز شده است اما پایان کار و زمان انتشار آن مشخص نیست.

این شاعر ادامه داد:کار پژوهشی ام در زمینه ادبیات نمایشی یک کار گروهی است که سرپرستی آن را برعهده دارم.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که در کار پژوهشی ام در زمینه ادبیات نمایشی به آن توجه کردم تاثیر جنگ بر ادبیات نمایشی و تئاتر است، گفت:چند انتشاراتی از من در خواست کردند که انتشار کتاب پژوهشی ام را برعهده بگیرند که یکی از این انتشاراتی ها بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس است اما احتمال دارد کتابم را به صورت آزاد منتشر کنم و به انتشاراتی های دولتی ندهم.

ساده با تاکید بر اینکه این کتاب هم برای عوام و هم برای خواص است، ادامه داد: چند نمایشنامه هم در دست نگارش دارم همچنین قرار است کتاب بهنوش کریمی،همسرم نیز به زودی منتشر شود و مجموعه شعر او نیز در زمینه شعر آزاد است.

این شاعر با اشاره به دلیل تاخیر انتشار کتاب جدید بهنوش کریمی بیان کرد: به دلیل وسواسی که در انتخاب اشعار کتاب همسرم داشتم انتشار کتاب جدیدش تا به حال طول کشید.

وی افزود:به احتمال 90 درصد کتاب جدید بهنوش کریمی در انتشارات آنیما منتشر می شود البته هنوز درباره ناشر کتاب به قطعیت نرسیدم و هنوز عنوان نهایی کتاب مشخص نیست اما به عنوان منتقدی که کتاب جدید بهنوش کریمی را سخت گیرانه بررسی کردم باید بگویم او از من شاعرتر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود صابر ساده به عرصه ادبیات نمایشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..