تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل 11 کیسه بقایای اجساد حادثه ترمینال سنندج به پزشکی قانونی

حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز تصادف اتوبوس با تانکر حامل مواد نفتی و وانت در سنندج موجب کشته شدن شماری از هموطنان شده است که آمار دقیق آن هنوز مشخص نیست.

سخنگوی اورژانس کشور از تحویل بقایای اجساد حادثه تصادف اتوبوس مسافربری و کامیون حمل سوخت در سنندج در قالب ۱۱ کیسه خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی  درباره آخرین آمار کشته‌شدگان حادثه صبح امروز ترمینال سنندج، توضیحاتی ارایه کرد و گفت: علاوه بر 11 قربانی حادثه که هویت‌شان مشخص شده بود، تاکنون 11 کیسه حاوی بقایای اجساد جمع آوری شده از محل حادثه برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی تحویل شده است.

وی مجدد تاکید کرد که تاکنون فقط هویت ۱۱ کشته برای ما محرز است؛ چون اجساد سوخته‌اند و تعداد آنها هنوز معلوم نیست.

خالدی افزود: پزشکی قانونی باید نظر نهایی را در این زمینه اعلام کند.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز تصادف اتوبوس با تانکر حامل مواد نفتی و وانت در سنندج موجب کشته شدن شماری از هموطنان شده است که آمار دقیق آن هنوز مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل 11 کیسه بقایای اجساد حادثه ترمینال سنندج به پزشکی قانونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..