تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار آتش در عرصه های جنگلی کلاله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛محمد حمیدی گفت: این آتش سوزی که از ساعت 14 امروز آغاز شده بود بعد از تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی دو شهرستان و تلاش آنها مهار شد.


وی افزود:این آتاتش سوزی از کاه و کلش مزارع کشاورزی اطراف عرصه های جنگلی بین دو روستای یل چشمه کلاله و قوشه سو مراوه تپه شروع شد.

 وی گفت: در این آتش سوزی که به بخشی از عرصه های جنگلی روستاهای یل چشمه کلاله و قوشه سو مراوه تپه سرایت کرده بود به حدود هشت هکتار خسارت وارد کرد.


آتش سوزی عرصه های جنگلی در فصل تابستان به دلیل گرما و خشکی بیش از حد هوا در عرصه های جنگلی شرق گلستان و بیشتر بر اثر سهل انگاری و بی مبالاتی عوامل انسانی رخ می دهد.


در روز های گذشته نیز دو آتش سوزی در جنگل های سوزنی برگ شهرستان کلاله و نیز بخشی از اراضی مرتعی و جنگلی پارک ملی گلستان و قسمت هایی از خراسان شمالی دچار آتش سوزی شد و صدها هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی شامل بوته زارها و درختچه ها را از بین برد.

انتهای پیام/ح

آتش جنگل کلاله مهار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار آتش در عرصه های جنگلی کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..