تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن ده هزار مرغ در آق قلا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛در پی گرمای شدید در چند روز اخیر و افزایش مصرف برق در گلستان قطعی برق در مناطق مختلف استان به صورت سهمیه بندی انجام می شود.

در یکی از مرغداری ها در  منطقه آق قلا نیز امروز برق قطع شد و موتور برق مرغداری نیز خراب شده بود همین امر سبب شد تا ده ها هزار مرغ در اثر گرمای شدید از بین بروند.

نصیری مدیر عامل توزیع برق گلستان در این باره گفت: به تمامی بخش های مدیریتی ابلاغ شده است که اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدند با تماس مستقیم با من جابه جایی بار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: جلسه ای با رییس شهرک های صنعتی استان نیز برگزار شد تا مشکلات تامین برق در شهرک های صنعتی با رعایت پیک ساعت مصرف بسیار کمتر خواهد شد.

نصیری ادامه داد: اماکنی مانند مرغداری ها باید مجهز به دیزل ژنراتور ها باشند تا در شرایط اضطراری با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ح

تلف مرغ های یک مرغداری در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن ده هزار مرغ در آق قلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..