تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دومین کنفرانس ملی ربات های پروازی فردا در گلستان

بزازی دبیر کنفرانس ملی رباتهای پروازی در گلستان ﺩﺭ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺑﺎ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ﮔﻔﺖ: این کنفرانس در سال 95 اولین بار برگزار شد  و در دوم دستاورد های علمی و عملی مربوط به پهباد های ساخته شده ارائه می شود.

وی افزود: در این کنفرانس دو سخنران از پژوهشگاه هوا و فضای ایران و دو کارگاه آموزشی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دو کارگاه را مرکز آپای گلستان و پژوهشگاه هوا و فضای ایران برگزار می کند.

بزازی دبیر کنفرانس ملی ربات ها گفت: دانشگاه های شاخص کشور از جمله دانشگاه آزاد گرگان ، دانشگاه گلستان ، دانشگاه میرداماد، دانشگاه سهند تبریز ، دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه علم و صنعت ، دانشگاه تربیت مدرس تهران ، دانشگاه شاهرود و دانشگاه غیرانتفاهی خراسان شمالی مقالات خود را به این کنفرانس ارسال کردند.

وی افزود: این کنفرانس یک روز به میزبانی موسسه آموزش عالی میرداماد گرگان در ساعت 8:30 تا 18 در پردیس منابع طبیعی برگزار می شود.

بزازی ادامه داد: این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام isc ثبت شده است.

انتهای پیام/ح

برگزاری کنفرانس ملی رباتهای پروازی در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دومین کنفرانس ملی ربات های پروازی فردا در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..