تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده متوفیان حادثه تلخ در ترمینال سنندج به دادسرای سنندج مراجعه کنند

خانواده متوفیان حادثه تلخ در ترمینال سنندج به دادسرای سنندج  مراجعه کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛، کاظم کولیوند معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ در ترمینال سنندج اظهار داشت: خانواده متوفیان می‌توانند برای پیگیری پرونده برخورد تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری به شعبه یک بازپرسی و معاونت دادسرای سنندج مراجعه کنند.

وی با تاکید بر حفظ خونسردی، خطاب به مردم گفت: حسب دستور رئیس‌کل دادگستری کردستان، بنده به‌عنوان قاضی ویژه پرونده این حادثه را بررسی و پیگیری می‌کنم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: خانواده متوفیان جهت جلوگیری از طولانی‌شدن روند پرونده این حادثه، هرگونه سئوال و درخواستی داشتند، می‌توانند به ما مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

پیگیری حادثه تلخ در ترمینال سنندج  از طریق شعبه یک بازپرسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده متوفیان حادثه تلخ در ترمینال سنندج به دادسرای سنندج مراجعه کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..