تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۳۵ واحد مسکونی تحویل زلزله زدگان کرمانشاه شد

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1397/04/20 شناسه خبر: 1385060

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تاکنون ۵۳۵ واحد مسکونی از سه هزار و ۳۰۰ واحد را به پایان رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور در کرمانشاه، ضمن بازدید از مناطق مختلف زلزله سال گذشته این استان، از مناطق تحت پوشش ساخت مسکن بنیاد مسکن استان قزوین در گیلانغرب بازدید کرد.

 

وی در ادامه سفر خود منازل احداثی در روستاهای میاربه، ترشکیبان و سرتیتان از توابع شهرستان گیلانغرب را به صورت نمادین افتتاح کرد.

 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین به عنوان یکی از ۱۲ ستاد معین بازسازی پس از وقوع زلزله دلخراش 21 آبان سال 96 کرمانشاه، بلافاصله به منطقه اعزام و اقدامات اولیه جهت برآورد میزان خسارت ها، نقشه برداری، احداث و تعمیر واحدهای آسیب دیده را به انجام رساند.

 

بازسازی و مقاوم سازی واحدهای حوزه گیلانغرب به همراه شهرستان سرمست و 209 روستا به بنیاد مسکن استان قزوین سپرده شد.

 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تاکنون 535 واحد مسکونی از سه هزار و 300 واحد را به پایان رسانده است.

 

استاندار قزوین در این سفر به صورت نمادین 535 واد مسکونی آماده را افتتاح کرد.

 

وی در جریان این سفر با اهالی و ساکنین این مناطق دیدار و پای صحبت ها و شنیدن درد و دل ساکنین در این مناطق و منازل مسکونی نشست.

 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۳۵ واحد مسکونی تحویل زلزله زدگان کرمانشاه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..