تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کم‌کاری دستگاه‌های متولی دلیل ترویج فرهنگ ضداسلامی در کشور است/ واردات و بی‌توجهی به تولید داخلی؛ مشکل اصلی در بخش پوشش اسلامی

ساعت: 16:37 منتشر شده در مورخ: 1397/04/20 شناسه خبر: 1385107

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه از نظر پوشش ضداسلامی نتیجه کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی در گذشته است، گفت: امروز شاهد واردات چادر و دیگر پوشش‌های اسلامی هستیم که این مشکل اصلی در حوزه پوشش اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز در همایش چادرهای آسمانی که برای نخستین بار در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: به طور یقین امروز کم‌کاری‌ها در حوزه ارائه الگوی اسلامی و پوشش مناسب اسلامی به خوبی نمایان می‌شود.

وی، افزود: دستگاه‌های مکلف در بحث ترویج حجاب و عفاف باید به جای متهم کردن یکدیگر راهکارهای مناسب ارائه داده و شرایط را برای بهبود وضعیت فرهنگ اسلامی هموار سازند.
عضو شورای عالی فضای مجازی، تلاش رسانه‌ای غرب برای نهادینه کردن فرهنگ ضداسلامی را غیر قابل انکار برشمرد و گفت: برخلاف تلاش غرب در ارائه الگوهای مخالف با ارزش‌های اسلامی شاهد کم‌کاری در کشور هستیم که باید در این حوزه دقت نظر بیشتری توسط رسانه‌ها و متولیان ترویج فرهنگ اسلامی انجام شود.
وی، گرانی البسه اسلامی و نبود نظارت دقیق بر بازار پوشاک را دیگر مشکل این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: بیشتر چادرها و البسه پوشش اسلامی موجکد در بازار وارداتی است و همین امر دلیلی بر عدم نطارت دقیق محسوب می‌شود.
وی، از مسئولین خواست تا نسبت به این موضوع توجه کرده و شرایط را برای همت تولیدکنندگان داخلی هموار سازند.
ضرغامی، با اشاره به الزام ورود مجلس در بحث تدوین قانون در بخش تولید لباس اسلامی، بیان داشت: دلیل کم‌کاری دولت‌ها در راه‌اندازی کارخانجات و تولیدی لباس‌های اسلامی باید توسط مجلس بررسی شود و در این مورد الزامات لازم ارائه شود.
وی، با بیان اینکه جوانان آشنایی لازم با مبانی حجاب اسلامی را ندارمد، تاکید کرد: عملکرد تبلیغی مناسبی در این حوزه نداریم بنابراین لازم است تا روحانیون و مبلغین دینی بیشتر وارد کار شده و جوانان را با مبانی دینی و ایرانی حجاب اسلامی آشنا سازند.
عضو شورای عالی فضای مجازی، گفت: ترویج سبک صحیح زندگی اسلامی و ایرانی لازمه پیشرفت در حوزه حجاب اسلامی است تا جوانان به ویژه دختران بیشتر در این زمینه آگاهی یابند.
وی، در پایان سخنان خود، از مسئولان دولتی و دستگاه‌های متولی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خواست تا نسبت به برخورد با روش‌های عرب در بخش حجاب و پوشش اسلامی تحقیقات بیشتر داشته و راهکارهای عملی بهتری ارائه دهند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کم‌کاری دستگاه‌های متولی دلیل ترویج فرهنگ ضداسلامی در کشور است/ واردات و بی‌توجهی به تولید داخلی؛ مشکل اصلی در بخش پوشش اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..