تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران معرفی شد/مسئولیت جدید عباسپور در سازمان راهیان نور سپاه کربلا

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1397/04/20 شناسه خبر: 1385004

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران؛

طی حکمی از سوی سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، محمد نوری به عنوان مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، طی حکمی از سوی سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، محمد عباسپور که پیش از این به مدت پنج سال مسئولیت قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران را بر عهده‌ داشت، به عنوان مسئول جدید سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران منصوب شد.

در مراسمی که با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا استان، سرهنگ مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا استان و مسئولان ستادی سپاه استان برگزار شد از خدمات پنج ساله محمد عباسپور قدردانی شد و در حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا مازندران، به عنوان مسئول جدید سازمان راهیان نور سپاه کربلا مازندران منصوب شد.

همچنین در این مراسم با حکم سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، محمد نوری به عنوان مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران منصوب و معارفه شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران معرفی شد/مسئولیت جدید عباسپور در سازمان راهیان نور سپاه کربلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..