تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lynda Illustration Compositing Techniques – تکنیک های کامپوزیت دیجیتالی برای تصویرسازی در فتوشاپ

در این ویدیو آموزشی Lynda Illustration Compositing Techniques با یادگیری سرفصل های کامپوزیت های دیجیتالی، شما می توایند انعطاف پذیری بیشتری به پروژه های تصویر سازی خود اضافه کنید و کل طرح ها یا بخشی از آنها را به یک تصویر تکی و قابل ویرایش تبدیل نمایید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Daniel Lieske می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که چطور کامپوزیت درست کرده و نتایج فوق العاده ای را در پروژه های نهایی خود بدست بیاورید.

او نحوه ی ترکیب کردن چندین کامپوننت مختلف با یکدیگر را نشان می دهد و با عناصر مختلفی نظیر لایه ها، آبجکت ها، پس زمینه ها، نور، رنگ، و انعکاس کار می کند. این دوره از تکنیک های تصویرگری قدیمی فراتر می رود تا به شما کمک کند که پروسه خلاقیت خود را گسترش دهید و حتی کارهایی مانند رندر افکت های نور پیچیده مثل نور محیط، نور جهشی، و نور خورشید را به خوبی مدیریت نمایید.

عنوان دوره آموزشی : Lynda Illustration Compositing Techniques

مدرس: Daniel Lieske

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

فرمت تصویری : h264, 720p

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

زبان : انگیسی

آمورش-ویدیویی-lynda-illustration-compositing-techniques

info

Make your illustrations more adjustable and achieve more complex results by exploring digital compositing. This course shows how to merge several visual components, like light, color, and reflections, into a final illustration.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lynda Illustration Compositing Techniques – تکنیک های کامپوزیت دیجیتالی برای تصویرسازی در فتوشاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..