تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورسالیکو و خواب شیرین در لوژنیکی

ورزش سه: تیم زلاتکو دالیچ با یک هدف به جام جهانی روسیه پای گذاشت و امشب سرانجام به آن رسید.

 وقتی کرواسی در جام جهانی 1998 به رتبه سوم رسید، به نظر می رسید هرگز هیچ تیم دیگری در تاریخ این کشور نمی تواند به آن دستاورد برسد؛ به ویژه تیم فعلی که در مرحله مقدماتی حسابی به دردسر افتاد و حتی فدراسیون فوتبال این کشور مجبور شد پیش از یکی از حساس ترین دیدارهای شان، آنته چاچیچ را اخراج کند و زلاتکو دالیچ را به خدمت بگیرد.

اما همان تیم با نمایش های باورنکردنی سرانجام توانست خود را به فینال جام جهانی برساند تا حالا بالاتر از نسل 98، به اسطوره های تازه این کشور تبدیل شوند؛ رویایی که امشب برای شیمه ورسالیکو و دیگر ستاره های کرواسی به واقعیت تبدیل شد.

ورسالیکو و خواب شیرین در لوژنیکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورسالیکو و خواب شیرین در لوژنیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..