تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه به دام افتادن کروکودیل ۲۵۰ کیلویی در مجتمع آپارتمانی +فیلم

لحظه وحشتناک گرفتن کروکودیل 250 کیلویی در مجتمع آپارتمانی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم لحظه وحشتناک درگیری آتش‌نشانان اندونزیایی با کروکودیلی 250 کیلوگرمی که در مجتمع آپارتمانی آزاد و رها می‌گشت، در فضای مجازی خبرساز شد. این کروکودیل 250 کیلوگرمی که 4 متر هم طول داشت، در حوضچه این مجتمع آپارتمانی در جاکارتای اندونزی توسط یکی از ساکنان مجتمع نگهداری می‌شد که روز دوشنبه، آن را آزاد کرد و از حوضچه بیرون آورد. ساکنان مجتمع مسکونی که به شدت وحشت‌زده شده بودند، با آتش‌نشانی جاکارتا تماس گرفتند تا این کروکودیل غول‌آسا را بگیرند. بعد از رسیدن آتش‌نشانان به این مجتمع، آن‌ها تمام تلاش خود را کردند و پس از درگیری و کشتی سخت با کروکودیل 250 کیلویی موفق شدند آن را بگیرند.

گفته می‌شود این کروکودیل از سال 1990 در این آپارتمان توسط فرزند یکی از ساکنان نگهداری می‌شد اما بعد از اینکه به این اندازه رسیده بود، صاحبش دیگر میلی به نگهداری آن نداشت چون اشتهای آن بیشتر شده و خرجش هم به طور طبیعی بالا رفته بود.

مأموران آتش‌نشانی مجبور شدند آب حوضچه را خالی کنند و پس از درگیری با این کروکودیل از مأموران کنترل حیوانات خواستند تا با کمک آن‌ها این کروکودیل را به دام بیندازند. کروکودیل 250 کیلوگرمی پس از گیر افتادن توسط مأموران آتش‌نشانی و کنترل حیوانات، به پارک خزندگانی در جاکارتا انتقال داده شد.

انتهای پیام/

درگیری آتش‌نشانان با کروکودیل 250 کیلویی  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه به دام افتادن کروکودیل ۲۵۰ کیلویی در مجتمع آپارتمانی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..