تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ظرفیت آپلود و دانلود در پیام‌رسان سروش تا یک گیگابایت/ رایگان بودن اینترنت مصرفی در سروش لغو شد

سروش

پیام‌رسان سروش در کانال خود اعلام کرد حجم آپلود و دانلود در این پیام‌رسان به طور آزمایشی تا یک گیگابایت افزایش یافته و هزینه‌ی اینترنت مصرفی این پیام‌رسان یک سوم قیمت رایج اینترنت محاسبه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال رسمی پیام‌رسان سروش با انتشار مطلبی اعلام کرد که حجم آپلود و دانلود در این پیام‌رسان به طور آزمایشی تا یک گیگابایت افزایش یافته و از این پس کاربران سروش می‌توانند فایل‌هایی تا این حجم را ارسال کنند.

در مطلبی که سروش منتشر کرد همچنین آمده است که هزینه‌ی اینترنت مصرفی این پیام‌رسان یک سوم قیمت رایج اینترنت محاسبه خواهد شد؛ در واقع از این پس هزینه‌ی اینترنت مصرفی سروش مانند سایر پیام‌رسان‌های داخلی، یک سوم پیام‌رسان‌های خارجی محاسبه می‌شود و مانند گذشته رایگان نیست. 

گفتنی است؛ حدود دو هفته‌ی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند که بعضی از کاربران پیام‌رسان سروش مدعی هستند در ازای استفاده از این پیام‌رسان از حجم اینترنتشان کسر شده، در حالی که رایگان بودن استفاده از سروش روی سرویس اینترنت اپراتورهای موبایل از گذشته اعلام شده بود. آن زمان سیدمیثم سیدصالحی مدیر پیام‌رسان سروش در پاسخ به پیگیری یکی از خبرگزاری‌ها گفت که فعلاً در این خصوص نمی‌توانم توضیح بیشتری دهم؛ باشگاه خبرنگاران جوان هم در پیگیری‌های خود همین پاسخ را دریافت کرد. اما پیام‌رسان سروش با انتشار مطلب فوق در کانال خود، عملاً این موضوع را تأیید کرد که هزینه‌ی اینترنت مصرفی سروش دیگر رایگان نیست و مانند سایر پیام‌رسان‌های داخلی، یک سوم پیام‌رسان‌های خارجی محاسبه می‌شود.

سروش در کانال خود:

"با توجه به درخواست کاربران برای بالا بردن محدودیت حجم آپلود و دانلود، چند روزی‌ست که بصورت آزمایشی ظرفیت آپلود کاربران افزایش یافته است.

هم اکنون امکان ارسال فایل‌هایی با حجم یک گیگا بایت در سروش فراهم شده است.

لازم به ذکر است هزینه‌ی اینترنت مصرفی سروش یک سوم قیمت رایج اینترنت محاسبه خواهد شد.

امیدواریم با حمایت شما همراهان همیشگی به کیفیت مطلوب‌تری در ارایه سرویس‌های پیام‌رسانی دست یابیم."

سروش

انتهای پیام/

هزینه اینترنت پیام‌رسان سروش یک سوم محاسبه می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ظرفیت آپلود و دانلود در پیام‌رسان سروش تا یک گیگابایت/ رایگان بودن اینترنت مصرفی در سروش لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..