تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام قابلیت استیکر پرسشگر را معرفی کرد +تصویر

مسئولان ایسنتاگرام با افزودن قابلیت استیکر پرسشگر به استوری اینستاگرام راه جدیدی برای تعامل بین کاربران ابداع کردند.

اینستاگرام قابلیت استیکر پرسشگر را معرفی کرد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه های اجتماعی در عصر حاضر پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته‌اند و همین زمینه رویکرد مردم به این فناوری را تغییر داده و باعث شده است که استقبال بسیار خوبی از شبکه‌های اجتماعی صورت گیرد و زمینه پیشرفت هرچه بیشتر این فضا را ایجاد کند.

یکی از این شبکه های اجتماعی که کاربران آن نیز روز به روز در حال افزایش است،اینستاگرام است. دلیل اصلی موفقیت سریع آن، استفاده از قابلیت‌های جدید و به روز رسانی‌های مکرر با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید است.

قابلیت استوری مدتهاست که به اینستاگرام اضافه شده است و به دلیل ناب بودن ایده‌اش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. حال بر اساس گزارش‌هایی اخیر مسئولان این شبکه اجتماعی قابلیت استیکر پرسشگر را نیز به استوری اینستاگرام اضافه کرده اند. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود که استوری خود را طوری ایجاد کنید که مخاطبان شما بتوانند از شما سوال پرسیده و شما به آنها پاسخ دهید.

در ادامه تصاویری از قابلیت استیکر پرسشگر استوری اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

اینستاگرام قابلیت استیکر پرسشگر را معرفی کرد +تصویر

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید: اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

بیشتر بخوانید: اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا

بیشتر بخوانید: اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

بیشتر بخوانید: ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام قابلیت استیکر پرسشگر را معرفی کرد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..