تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی لو رفته از تفریح خاص آقای وزیر!

ویدئوی لو رفته از تفریح خاص و لاکچری آقای وزیر!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شخصیت‌های مشهور سیاسی به خاطر موقعیت اجتماعی‌شان همیشه زیر ذره‌بین شکارچی لحظه‌ها هستند و عبارت حریم خصوصی درباره این افراد چندان کاربرد ندارد زیرا همیشه خبرنگاران آنها را زیر نظر داشته و تمامی حواشی زندگی شخصیشان را در ویترین رسانه قرار می‌دهند.

یکی از این افراد که به تازگی سوژه داغ رسانه‌ها شده عزیز رباح وزیر انرژی و معدن مغرب است که به تازگی ویدئویی از تفریحات وی در شبکه های اجتماعی عرب زبان منتشر شده است.

در این فیلم عزیز رباح تا گردن زیر شن های سوزان صحرای مرزوكة در مغرب فرو رفته و از حمام شنی که مملوء از خواص درمانی بوده لذت می برد. ناگفته نماند که یکی از دلایل روی آوردن وی به این تفریح دردهای مفاصل است که به آن دچار بوده و با این کار امید به درمان  آن دارد.

بیشتر بخوانید:

حرکات غیرمعمول سیاستمدار مشهور حین سخنرانی +فیلم

انتهای پیام/

خوشگذرانی آقای وزیر در حمام شن زیر آفتاب سوزان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی لو رفته از تفریح خاص آقای وزیر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..