تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه زخمی شدن شدید گاوباز مشهور اسپانیایی +فیلم

لحظه زخمی شدن شدید گاوباز مشهور اسپانیایی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "خوزه پادیلا"، گاوباز مشهور اسپانیایی که حین  نمایش گاوبازی در "آروالو" توسط یک گاو مجروح شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت.  این گاوباز 45 ساله که از ناحیه سر دچار جراحت شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این گاوباز پس از حمله این گاو نقش بر زمین می شود.

بیشتر بخوانید: سقوط یک یوفوی عجیب در خاک قزاقستان! +فیلم و عکس 

او بلافاصله موفق می شود از روی زمین بلند شود و پا به فرار بگذارد. گفته می شود در این حادثه سر و قسمتی از پوست سر این گاوباز به شدت دچار آسیب شده بود. پس از انتقال خوزه به بیمارستان عمل جراحی که گفته می شود موفقیت آمیز بوده روی او انجام شده است. این گاوباز فعلا در بیمارستان بستری است.

لحظه زخمی شدن شدید گاوباز مشهور اسپانیایی / فیلم + عکس

انتهای پیام/

زخمی شدن شدید گاوباز مشهور اسپانیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه زخمی شدن شدید گاوباز مشهور اسپانیایی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..