تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید محسن هاشمی رفسنجانی از جوانترین وزیر دولت +عکس

تمجید محسن هاشمی رفسنجانی از جوانترین وزیر دولت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس 57 ساله‌ی شورای شهر تهران با انتشار پستی در  حساب توییتری خود راه‌حل خروج از انسداد مدیریتی کشور را جوانگرایی دانست و گفت در این مسیر باید سرعت بیشتری به خرج داد.

وی در توییت خود در همین راستا عملکرد مثبت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان جوانترین وزیر دولت را مورد تحسین قرار داد.

هاشمی رفسنجانی در توییتر نوشت:

"برای خروج از #انسداد_مدیریتی در کشور، در استفاده از زیر ۵۰ ساله‌ها، که البته خودم با ۵۷ سال سن شاملش نمی‌شوم، باید سرعت عمل بیشتری به کار برده شود.

همانگونه که دیدیم در موضوع ارز، جوانترین وزیر کابینه محمدجواد آذری جهرمی عملکردی بهتر از مسن تر‌ها داشت."

تمجید محسن هاشمی رفسنجانی از جوانترین وزیر دولت +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید محسن هاشمی رفسنجانی از جوانترین وزیر دولت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..