تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در بلژیک کسی ترامپ را تحویل نگرفت

در بلژیک کسی ترامپ را تحویل نگرفتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای نشست با اعضای سازمان ناتو وارد بروکسل شد اما در فرودگاه هیچ یک از مقامات بلژیکی از او استقبال نکردند چون آنها مشغول تماشای دیدار تیم ملی کشورشان با فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه بودند.

بنابراین گزارش فلیپ، پادشاه بلژیک و دیدیه ریندرز وزیر امور خارجه این کشور برای تماشای بازی به سن پترزبورگ رفتند و چالز میشل نخست وزیر این کشور نیز برای تشویق تیمش به یکی از مناطق شهر برن لو کنت فنلاند که محل زندگی ادن هازارد است، رفته بود.

ترامپ سال گذشته نیز برای نشست با اعضای سازمان ناتو به بروکسل سفر کرد و در آنجا نخست وزیر این کشور شخصا در فودگاه از او استقبال کرد اما اینبار مقامات ترجیح دادند تا شاهد تماشای تیم ملی فوتبال کشورشان باشند و این دیدار را به ملاقات با ترامپ ترجیح دادند. گفتنی است در نهایت بلژیک با تک گل فرانسه از مرحله نیم نهایی حذف و به مرحله رده بندی رفت.

انتهای پیام/

ترامپ در بلژیک نادیده گرفته شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در بلژیک کسی ترامپ را تحویل نگرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..