تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل بازی فوتبال ایران در گروه مرگ

تحلیل بازی فوتبال ایران در گروه مرگبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با ایام برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال در برنامه مناظره با حضور کارشناسان ورزشی بررسی می شود.

تیم ملی ایران در جام جهانی و درگروهی که پیش از آغاز جام، به گروه مرگ تعبیر می شد، با کسب یک برد و یک تساوی به کار خود پایان داد. در پایان بازی های ایران، بسیاری از کارشناسان، از عملکرد تیم ملی تمجید کردند، اما در ادامه جام و با درخشش دو تیم آسیایی کره و ژاپن و حذف پرتغال و اسپانیا، برخی کارشناسان سبک بازی تیم ملی را عامل حدف ایران در دور گروهی دانستند و موفقیت تیم ملی در جام ملت ها را با اما و اگرهای بسیاری همراه کردند.

برنامه جمعه 22 تیرماه قصد دارد تا با حضور برخی کارشناسان، مسئولان و چهره های فوتبالی، عملکرد تیم ملی را در جام جهانی مورد نقد و بررسی قرار دهد. درسوال نظر سنجی این هفته از بینندگان پرسیده شده است:آيا به عملكرد تيم ملی در جام جهانی اخير نمره قبولی می دهيد؟ 1- بله 2- خير.

برنامه مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت 11 صبح با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب نظران و اصحاب رسانه پخش می شود.

انتهای پیام/

بررسی بازی فوتبال ایران در برنامه «مناظره»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل بازی فوتبال ایران در گروه مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..