تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوا 3 هواوی با تراشه‌ کرین 970 و دوربین‌های اصلی و سلفی دوگانه معرفی خواهد شد

چند روز مانده به معرفی رسمی نوا ۳ هواوی، مشخصات فنی و تصاویر مرتبط به آن در جریان پیش‌سفارش این گوشی در VMall منتشر شده است.

سری نوا از جمله‌ی محبوب‌ترین گوشی‌های هواوی در بازار میان‌رده‌ها محسوب می‌شوند؛ از این رو هواوی به‌زودی گوشی جدیدی از این سری را معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد. حال اطلاعات کاملی از مشخصات فنی و مشخصات ظاهری نوا ۳ در جریان پیش‌سفارش آن در VMall منتشر شده است که استفاده از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در این گوشی هوشمند را تایید می‌کند. نوا ۳ از نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد؛ این گوشی با ابعاد ۱۵۷ × ۷۳.۷ × ۷.۳ میلی‌متری تنها ۱۶۶ گرم وزن دارد. حسگر اثرانگشت به مانند پی ۲۰ پرو در پشت گوشی جای گرفته است.

تا به امروز تقریبا تمام مشخصات فنی نوا ۳ مشخص شده و علاقه‌مندان از آن‌ها آگاه شده‌اند؛ این گوشی برای انجام وظایف سنگین از چهار هسته‌ی ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A73 و برای وظایف دیگر از چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. نوا ۳ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد و چینی‌ها باتری بزرگی با ظرفیت ۳۷۵۰ برای آن درنظر گرفته‌اند، این باتری توسط فناوری شارژ سریع اختصاصی هواوی موسوم به Super Charge شارژ خواهد شد.

Huawei nova 3

ترکیب دوربین دوگانه‌ی پشت نوا ۳ مشابه آنر ۱۰ بوده و در آن از دو سنسور رنگی ۱۶ مگاپیکسلی و ۲۴ مگاپیکسلی مونوکروم استفاده شده است، هر دو سنسور به لنزهایی با دیافراگم f/1.8 مجهز شده‌اند. دوربین‌های سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ثبت عمق این گوشی در بریدگی بالای نمایشگر جای گرفته‌اند و قادر به ثبت تصاویر پرتره هستند.

Huawei nova 3

نوا ۳ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۸.۱ اوریو و نسخه‌ی ۸.۲ رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی EMUI وارد بازار خواهد شد. میان‌رده‌ی جدید چینی‌ها به قابلیتی با نام GPU Turbo و 3D Qmoji مجهز شده است؛ به نظر می‌رسد این قابلیت شبیه به انیموجی اپل، اُموجی اوپو و حتی AR Emoji سامسونگ نخواهد بود. با توجه به قابلیت‌های هوش مصنوعی تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و رابط کاربری، شاهد ویژگی‌های فراوان مرتبط با آن مانند تشخیص صحنه و بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها نیز خواهیم بود.

Huawei nova 3 Huawei nova 3 Huawei nova 3 Huawei nova 3

اطلاعاتی از قیمت این محصول در VMall در دست نیست؛ با این حال این گوشی حداقل در چهار رنگ طلایی، بنفش، سیاه و آبی وارد بازار خواهد شد. پیش‌سفارش تا ۱۹ جولای (۲۸ تیر) ادامه خواهد داشت و سپس یک روز بعد برای خرید آنلاین و آفلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوا 3 هواوی با تراشه‌ کرین 970 و دوربین‌های اصلی و سلفی دوگانه معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..