تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه شایعاتی پیرامون حادثه تصادف سنندج منتشر شده است؟

اوباش از واژگونی اتوبوس در سنندج برای لاشخوری سیاسی استفاده کردند! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج که شب گذشته رخ داد متاسفانه  ۱۱ تن  از هموطنان‌مان جان  باختند و ۹ نفر مصدوم شدند. بلافاصله پس از وقوع این حادثه، نیروهای امدادی از جمله اورژانس، بسیج و آتش‎نشانی در محل حاضر شدند و به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.

اخبار لحظه به لحظه این حادثه را می‌توانید در لینک زیر پیگیری کنید:

بیشتر بخوانید: حادثه دلخراش در سنندج/ آمار کشته‌های تصادف تانکر سوخت با اتوبوس به ۱۱ نفر رسید/ اعلام سه روز عزای عمومی در استان کردستان + فیلم و تصاویر

اما متاسفانه در کنار کمک نیروهای امدادرسان، حواشی و شایعات زیادی پیرامون این حادثه شکل گرفت. یکی از این حواشی حمله عده‌ای اراذل و اوباش به ماشین نیروی انتظامی بود که در ادامه ویدئوی مربوط به آن را مشاهده می‌کنید:

پس از مشاهده ویدئوهای فوق، شبکه‌های معاند و افراد سودجو نیز مانند همیشه ساکت نماندند و سعی کردند حادثه پیش آمده را سیاسی جلوه دهند و از آن علیه نظام جمهوری اسلامی سود ببرند. این افراد شایعات زیادی مطرح کردند، از جمله اینکه تانکر حمل نفت، متعلق به عراق است و اصلا ایرانی نیست:

شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد پس از این شایعات مسئول روابط عمومی استانداری کردستان با تشریح حادثه تصادف بین یک دستگاه تانکر نفتکش و اتوبوس مسافربری سنندج به تهران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: تانکر نفتکش حامل نفت مازوت بوده ومتعلق به کشور ایران است. همچنین وی هرگونه شایعه در خصوص سوخت قاچاق و یا اینکه تانکر از کشور عراق وارد استان شده است را تکذیب کرد. جزئیات بیشتر را در لینک زیر دنبال کنید: بیشتر بخوانید: نفتکش حادثه دیده در سنندج متعلق به ایران بوده است

همچنین برای بزرگ نشان دادن این حادثه،  شایعاتی در خصوص تعداد جان باختگان منتشر شد که اغلب آن را  حدود 30 نفر اعلام می‌کردند. در ادامه نمونه های آن را مشاهده می‌کنید:

شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد

این شایعات یعنی دروغی بسیار بزرگ، چراکه تعداد قربانیان این حادثه در آن تقریبا سه برابر شده است. این در حالی است که سخنگوی اورژانس کشور به صورت رسمی اظهار داشت که در حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج ۱۱ تن جان باختند و ۹ نفر مصدوم شدند. در ادامه می‌توانید جزئیات دقیق کشتگان و مصدومان این حادثه را از زبان سخنگوی اورژانس کشور پیگیری کنید:

بیشتر بخوانید: حریق مرگبار در سنندج/ ۲۰ کشته و زخمی بر اثر تصادف تانکر سوخت با اتوبوس

شایعه دیگری که درباره اتفاق دیشب مطرح شد این بود که واژگونی ماشین پلیس، توسط مردم استان سنندج بوده است و آنها پس از آتش سوزی همگی به خیابان ها آمدند و اعتراض کردند. در ادامه نمونه ای از این شایعات را نیز مشاهده می‌کنید:

شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، این شایعات قصد دارند تا اغتشاش عده ای اراذل و اوباش را به پای کل مردم سنندج بنویسند. این در حالی است که ویدئوهای منتشر شده از صحنه واژگونی اتومبیل پلیس، نشان می‌دهد این افراد در مقابل تمامی مردم سنندج تعداد بسیار کم و انگشت شماری دارند. ضمنا این اغتشاشگران خود را مدافع حقوق مردم معرفی کردند. حال سوال اینجاست که اگر این افراد مدافع حق مردم بودند، نباید به صحنه آتش سوزی می‌رفتند و به نیروهای امدادی در نجات جان هموطنانمان کمک می‌کردند و بازی های سیاسی را به وقتی دیگری موکول می‌کردند؟؟

 شایعه دیگری نیز توسط کانال معاند آمدنیوز منتشر شد که عنوان می‌کرد در لحظات اولیه حادثه  به جای نیروهای امدادگر، گارد ویژه به صحنه تصادف و آتش سوزی آمده است که مشاهده می‌کنید:

شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد

این خبر نیز زمانی رد می‌شود که مردم حاضر در صحنه آتش سوزی در همان لحطات اولیه تصاویر و اطلاعات بسیاری از حضور پرشمار نیروهای امدادگر و کمک بسیج منتشر کردند. در ادامه نمونه ای از واکنش های کاربران فضای مجازی به حادثه آتش سوزی دیشب و حضور نیروهای امدادگر را مشاهده می‌کنید:

شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد شایعات پیرامون حادثه دلخراش در سنندج واقعیت ندارد

انتهای پیام/

اوباش از واژگونی اتوبوس در سنندج سوء استفاده سیاسی کردند!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه شایعاتی پیرامون حادثه تصادف سنندج منتشر شده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..