تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا می‌توانید مامور ویژه اف‌بی‌آی شوید؟

برترین‌ها: مامور ویژه اف‌بی‌آی (FBI)  یکی از سخت‌ترین شغل‌هایی است که می‌توان به آن وارد شد. طبق آمار، کمتر از ۵ درصد متقاضیان پذیرفته می‌شوند. جواب دادن به تعدادی سوال نشان می‌دهد که آیا داوطلب پتانسیل طبیعی برای پرورش تفکر خلاق و مهارت‌های استدلالی منطقی دارد یا خیر. فکر می‌کنید شما هوش و مهارت لازم برای مامور ویژه شدن را دارید؟

مادر کیست؟


به تصویر نگاه کنید. دو زن در یک اتاق مقابل یکدیگر نشسته اند در حالی که یک پسر بچه روی زمین بازی می‌کند. خوب به تصویر نگاه کنید.

سوال: فکر می‌کنید مادر واقعی کودک کدام است؟

آیا می‌توانید مامور ویژه اف‌بی‌آی شوید؟


دو قرص


یک قاتل سریالی افراد را دزدیده و آن‌ها را وادار می‌کرد یکی از دو قرص را بخورند. یکی از این قرص‌ها بی ضرر و دیگری سمی بود.
هر قرصی که قربانی بردارد، دیگری را قاتل برمی دارد. همیشه قربانی می‌مرد و قاتل سریالی زنده می‌ماند.
سوال: قاتل چطور همیشه قرص بی خطر را برمی‌داشت؟

آیا می‌توانید مامور ویژه اف‌بی‌آی شوید؟


نوشیدنی


یک زن و مرد برای شام به رستوران رفتندو وقتی منتظر غذای اصلی بودند، ۵ نوشیدنی با یخ سفارش دارند، چون هوا بسیار گرم بود. زن فورا ۴ لیوان را نوشید در حالی که مرد تنها یک لیوان را خورد. بعد از مدتی مرد مریض شد و مرد. پزشکان گفتند نوشیدنی‌ها مسموم بوده است.

سوال: چر زن هنوز زنده بود؟ آیا می‌توانید مامور ویژه اف‌بی‌آی شوید؟


کاست


یک صحنه را تصور کنید. جنازه مردی پیدا می‌شود. او یک هفت تیر در دستش دارد و یک ضبط کاست در کنارش است. کارگاه دکمه پخش را فشار می‌دهد و یک پیغام می‌شنود: «من از این زندگی خسته ام و تصمیم گرفتم به این درد و رنج پایان دهم» و بعد صدای شلیک می‌آید. کارآگاه باور نمی‌کند این خودکشی باشد.
سوال: چرا کارآگاه فکر می‌کند این ماجرا قتل بوده است؟ آیا می‌توانید مامور ویژه اف‌بی‌آی شوید؟

پاسخ این قسمت در مطالب فردا منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا می‌توانید مامور ویژه اف‌بی‌آی شوید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..