تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا فغانی: دلار گران نمی گذارد سوغاتی بخرم! +فیلم

علیرضا فغانی: دلار گران نمی گذارد سوغاتی بخرم! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا فغانی که به همراه رضا سخندان و محمد منصوری تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه هستند، در دو بازی دور گروهی این رقابت‌ها بین تیم‌های آلمان- مکزیک و برزیل- صربستان و همچنین دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی بین فرانسه- آرژانتین قضاوت کردند.

طبق اعلام فیفا تیم داوری ایران قطعا یکی از بازی های فینال یا رده بندی جام جهانی 2018 روسیه را قضاوت خواهد کرد. بنابراین در زمان بازی های نیمه نهایی که یکی از آن ها شب گذشته برگزار شد و دیگری امشب برگزار می‌شود، تیم داوری ایران به استراحت می پردازد. علیرضا فغانی که در زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات رده بنده و فینال برای خرید سوغاتی به بازار های روسیه رفته در ویدئویی اعلام می کند که به دلیل بالا رفتن قیمت دلار، نمی تواند سوغاتی بخرد!

در ادامه می توانید ویدئوی منتشر شده را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا فغانی: دلار گران نمی گذارد سوغاتی بخرم! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..