تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت از Surface Go رونمایی کرد +فیلم

مایکروسافت از Surface Go رونمایی کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت با انتشار تیزر تبلیغاتی جدیدی از نسخه جدید تبلت‌های Surface خود با نام Go رونمایی کرد. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

شاید مایکروسافت از چرخه تولید گوشی‌های هوشمند بیرون رفته باشد اما هنوز تبلت‌هایی با سیستم عامل ویندوز تولید می‌کند. این غول بزرگ فناوری به تازگی از تبلت جدید Surface Go با نمایشگر 10 اینچی و ویندوز S رونمایی کرده است و در حالیکه طراحی Surfaceهای قدیمی را دارد اما می‌توان گفت از سری‌های قبلی خود ارزان‌تر، سبکتر و کمی هم زیباتر است.

نمایشگر 10 اینچی این تبلت نسبت تصویر 3:2 با رزولوشن 1200x1800 پیکسل دارد و به گفته خود شرکت مایکروسافت، کم‌ضخامت‌ترین Surface تا به حال است. وزن این دستگاه 520 گرم است که آن را کمی سنگینتر از یک iPad خواهد کرد اما از برادر خود Surface Pro سبکتر و تواناتر است.

مایکروسافت از Surface Go رونمایی کرد +فیلم

داخل این دستگاه پردازنده Pentium Gold 4415Y ساخته شرکت اینتل است و ظرفیت حافظه رم آن 4 و یا 8 گیگابایت است. حافظه داخلی Surface Go در دو مدل ساخته شده است. حافظه داخلی این دستگاه یا 64 گیگابایتی eMMC است یا 128 گیگابایت SSD. مایکروسافت در حال حاضر نسخه وای فای دار تبلت خود را ساخته است و نسخه LTE آن روزهای بعد امسال رونمایی خواهد شد.

Surface Go با ویندوز S تولید خواهد شد یعنی روی این دستگاه مرورگر Edge، ساخته خود مایکروسافت و Microsoft Store نصب خواهد بود اما کاربران می‌توانند ویندوز آن را به نسخه ویندوز 10 تغییر دهند. مایکروسافت همچنین لوازم جانبی جالبی برای تبلت جدید خود در نظر گرفته است که شامل موس بی‌سیم 35 دلاری، کاور تایپ 99 دلاری و قلم Surface با قیمت 99 دلار می‌شود.

قیمت Surface Go برای تبلت‌های 4/64 گیگابایتی از 399 دلار آغاز می‌شود و برای تبلت‌های 8/128 گیگابایتی به 549 دلار می‌رسد. پیش فروش این تبلت‌ها از حالا شروع شده‌اند اما فروشاصلی آن‌ها از اواسط مرداد یا شهریور آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

معرفی رسمی Surface Go توسط مایکروسافت +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت از Surface Go رونمایی کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..