تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دل آباد است که می‌توان دنیای خوب آفرید +فیلم

با دل آباد است که می‌توان دنیای خوب آفرید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود با اشاره بر تلاش افراد برای آبادی دنیا، تاکید کردند برای آبادی دل نیز باید تلاش کرد.

ایشان پیرامون بحث فناوری و پیشرفت‌هایی که در طول مدت کوتاه در این زمینه حاصل شده که قطعا نتیجه تلاش انسان است افزودند دل اگر سیاه و گنهکار بود، تکنولوژی را ممکن است جلو ببرد، و فناوری به وضعی که امروز رسیده و بالاتر از آن برسد، امّا دنیا، دنیای شیرینی نیست؛ دنیا، دنیای تلخ است، دنیا، دنیای بی‌عدالتی است.

جزئیات سخنان ایشان درخصوص لزوم آبادی دل به منظور آبادی دنیا، در ادامه ارائه شده است؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دل آباد است که می‌توان دنیای خوب آفرید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..