تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands برای ios

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های موبایلی از جمله بازی های محبوبی هستند که هر فردی را به سمت خود جذب می کنند و این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، یکی از این دلایل در دسترس بودن آن ها در هر نقطه و هر زمانی است که سبب سرگرم شدن افراد می شود.

بدین سبب باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با این بازی های جذاب آشنا نماید و امروز به سراغ معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands برای ios رفته است، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands

بازی The Bonfire: Forsaken Lands

این بازی آیفون، یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت است که با گیم پلی جالبش بازیکن را به چالش می‌کشد.

بازی موبایل The Bonfire: Forsaken Lands اثر جذابی است که توسط Xigma Games ارائه شده است و یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز را با محیطی جذاب به همراه دارد.

دانلود کنید: 10 بازی جذاب و هیجانی برای ios

وظیفه بازیکن به‌دست گرفتن یک اردوگاه برفی و پهن کردن بند و بساط ساخت و ساز در آن است.

بازی از یک روند اعتیادآور پیروی می‌کند و بازیکنان با پیشرفت بازی، علاقه بیش‌تری نسبت به ادامه دادن آن پیدا می‌کنند.

گیم‌پلی این بازی آیفون بدین صورت است که باید اداره کردن یک اردوگاه برفی را بر عهده بگیرید و با ساخت و ساز، کشف سرزمین‌های جدید، به‌دست آوردن مهارت و بقا در شرایط خاص آن بتوانید لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید.

معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands

رفته رفته مطابق بازی‌های استراتژیک نابی که از پلتفرم موبایل سراغ داریم، وسعت بازی افزایش پیدا می‌کند و مدیریت شما نیز گسترده‌تر می‌شود.

چنین روندی باعث می‌شود که گزینه‌های مدیریتی پیشرفته‌تری داشته باشید و در طی بازی سازه‌های خود را متنوع‌تر کنید.

دانلود کنید: Kill Shot Bravo 2.10.1 برای اندروید و Ios؛ بازی تک تیرانداز مهیج و پرطرفدار 

بازیکن باید با استخدام کارگران مختلف، روند ساخت و ساز را سرعت ببخشد و بتواند منابع خود را بهتر مدیریت کند.

منابعی که شما به‌دست می‌آورید از نبرد‌های مختلف است و همچنین می‌توانید با سرویس دهی مناسب به مشتریان خود، پول‌های بیش‌تری را برای ساخت و ساز‌های بیش‌تر کسب کنید.

معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands

بازی ساخت و ساز همزمان و مدیریت کارگران را فراهم کرده است و در این زمینه می‌توانید هر کدام از نیرو‌های خود را بر سر سازه‌های مختلف بگمارید.

بازی دارای یک بخش مبارزاتی بسیار هیجان‌انگیز هم است که در طی آن، هیولا‌ها و موجودات غول‌آسا شب هنگام به اهالی اردوگاه حمله‌ور می‌شوند و قصد نابودی سازه‌ها و کارگران شما را پیدا می‌کنند.

باید در این راستا به روح تهاجمی بازی متوسل شوید و بتوانید آن‌ها را نابود کنید.

معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands

بالاخره آسیب‌رسانی خاصی را توسط این هیولا‌ها شاهد خواهیم بود، اما با مدیریت بهتر سربازان و قرار دادن سازه‌های مناسب، می‌توانید ریکاوری سریع‌تری را داشته باشید.

علاوه بر این حمله‌های قریب‌الوقوع، سرمای سوزان و آب و هوای خشمگین نیز می‌تواند به اردوگاه شما آسیب برساند و برخی از نیروهای‌تان را فلج کند. برای جلوگیری از این موضوع نیز می‌توانید از پوشاک و دیگر سازه‌های محافظتی بهره‌مند شوید.

با پشت سر گذاشتن چنین خطراتی در قبال اردوگاه‌تان، کم کم ساختمان‌های شما پیشرفت می‌کند و به یک‌باره می‌بینید که گستره بزرگی از محیط را گرفته‌اید و مدیریت حجم عظیمی از مردم در دستان شما قرار دارد.

گرافیک بازی بسیار زیبا و جالب طراحی شده جوری که حتی می‌توانیم سرمای سوزان را در محیط برفی احساس کنیم. رنگ پردازی خوب کار شده و زیبای بازی را دوچندان کرده است.

این بازی در اپ استور قابل دانلود است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands برای ios»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..