تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتنت قلم‌های جدید ال‌جی +تصاویر

پتنت قلم‌های جدید ال‌جی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین قسمت از برنامه مربوط به فناوری به نام «Bizzare Inventions»، ال‌جی از پتنت‌های قلم هوشمند گوشی‌های خود رونمایی کرده که قرار است جای گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می‌رسد امسال این شرکت کره‌ای به سمت هدف‌های بلندپروازانه‌ای قدم برمی‌دارد.

ویژگی اصلی قلم هوشمند ال‌جی وجود دو صفحه نمایش روی آن است. این قلم دارای یک صفحه نمایش کوچک است که مخصوص میانبر اپلیکیشن‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و ساعت است در حالی که نمایشگر بزرگتر برای استفاده‌های بیشتر انعطاف‌پذیر است. این صفحه نمایش دکمه‌ای مخصوص دارد که با آن می‌توان هر موقع که لازم بود به جای صفحه اصلی گوشی مورد استفاده قرار گیرد. این نمایشگر روی قلم می‌تواند همه اپلیکیشن‌های روی گوشی را در خود نمایش دهدو حتی برای مرور وب و پیام دادن استفاده شود.

اما در کنار صفحه نمایش‌ها، این قلم پر از سنسورهای مختلف خواهد بود که این روزها فقط روی اسمارت‌فون‌های مدرن دیده می‌شود. این سنسورها ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار، دوربین، و حتی قرنیه چشم است. حسگر اسکن اثر انگشت از این قافله جا نمانده و روی این قلم کار گذاشته شده است. دیگر ویژگی که این قل را یک تلفن هوشمند می‌کند، وجود میکروفون و گوشی برای مکالمه تلفنی است.

از همه جالبتر، پِیر کردن این قلم با انواع دستگاه‌های هوشمند است اما با این تفاوت که اگر با این قلم روی هر سطحی بنویسید، نوشته شما روی نمایشگر دستگاه نشان داده می‌شود.

پتنت قلم‌های جدید ال‌جی +تصاویر

پتنت قلم‌های جدید ال‌جی +تصاویر

پتنت قلم‌های جدید ال‌جی +تصاویر

پتنت قلم‌های جدید ال‌جی +تصاویر

انتهای پیام/

پتنت قلم هوشمند آینده ال‌جی منتشر شد +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتنت قلم‌های جدید ال‌جی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..