تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای کار کرن با ترامپ برای مشاورانش

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها سیاستمداران دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا از اتهاماتی که در مکان های عمومی  به آنها وارد می شود به شدت رنج می برند. این سری اتفاقات برای مقامات سیاسی دولت ترامپ همیشگی شده است آنها به محض اینکه برای خرید و یا صرف غذا در مکان‌های عمومی حاضر می شوند مورد فحاشی و توهین حاضرین قرار می گیرند.

کار کردن با ترامپ دردسرهای زیادی دارد

آخرین مورد فحاشی مربوط به استفان میلر مشاور ارشد ترامپ بود که اخیرا برای سفارش سوشی به یک رستوران چینی در نزدیکی خانه اش رفت اما زمانی که خواست پول را پرداخت کند،کارکنان رستوران با توهین و فحاشی او را بیرون کردند.

کار کردن با ترامپ دردسرهای زیادی دارد

هفته گذشته نیز استیون بنن استراتژیست ارشد و مشاور دونالد ترامپ پس از حضور در یک کتاب فروشی، یکی از مشتریان او را شناخت و شروع به فحاشی کرد.

کار کردن با ترامپ دردسرهای زیادی دارد

همچنین با اسکات پروئت رئیس سابق حفاظت از محیط زیست آمریکا برخورد بدتری صورت گرفت. او که برای صرف ناهار به رستوران رفته بود از جانب یک زن ناشناس تهدید شد که هر چه زودتر سمتش را ترک کند و در یک حرکت ناباورانه این اتفاق افتاد.

کار کردن با ترامپ دردسرهای زیادی دارد

کرستن نیلسن وزیر امنیت داخلی آمریکا و مسئول جدایی کودکان مهاجر از والدینشان، در ماه ژوئن برای صرف شام به یک رستوران مکزیکی رفت اما شعارهای چند معترض علیه او، اجازه غذا خوردن به وی را نداد. آنها فریاد می زدند «شرم بر تو» «جدایی خانواده ها را متوقف کن».

کار کردن با ترامپ دردسرهای زیادی دارد

صاحب رستوران مرغ سوخاری در ویرجینیا نیز از سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید خواست تا رستورانش را ترک کند. تمامی این حوادث باعث شده تا شرکت در مکان‌های عمومی برای کابینه ترامپ زجرآور شود چون مردم تحمل دیدن آنها را ندارند.
انتهای پیام/


حضور کابینه ترامپ در مکان های عمومی با زجر همراه است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای کار کرن با ترامپ برای مشاورانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..