تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود World Map 2018 2.9 – اپلیکیشن نقشه دقیق 2018 جهان اندروید !

دانلود امروز 3+

تاریخ انتشار سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷

2

نسخه 2.9

دوست داشتن 1

World Map 2018 v2.9 – اپلیکیشن نقشه دقیق جهان مخصوص دستگاه های اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

در بسیاری از مدارسی که فرزندان و یا بستگان ما در حال تحصیل هستند نقشه هایی کامل از جهان بر روی دیوار ها قرار دارد که آموزگاران در مواقع نیاز به وسیله آن ها اطلاعات مختلفی را انتقال می دهند. همان طور که خود می دانید بسیاری از این نقشه ها آپدیت نیستند و در مواقعی ممکن است اطلاعات را نتوانند به درستی منتقل سازند. همین دلیل نیز بهانه ای شده است تا توسعه دهندگان برنامه های اندرویدی نقشه ی جهان را در قالب یک اپ انتشار دهند. World Map 2018 عنوان یک اپلیکیشن نقشه جهان کامل و بی نقص مربوط به سال 2018 مخصوص تبلت و گوشی اندروید می باشد که توسط Appventions منتشر شده است. این نرم افزار آموزشی فوق العاده با پشتیبانی از جزئیاتی دقیق و هوشمندانه کمک می کند هر کسی به راحتی اطلاعات مختلفی را در مورد نقاط مختلف جهان به دست آورد. هر چیزی در این برنامه به صورت کاملا آفلاین می باشد و از آن می توان به عنوان یک مرجع برای دانش آموزان استفاده کرد. آخرین تغییرات در نام کشور ها، مناطق جدا شده و … در لیست امکانات به چشم می خورد که خود نشان از قدرت بالای این استارت اپ دارد. بهتر است این برنامه فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه World Map 2018 اندروید :

جزئیات بسیار بالای نقشه بدون هیچ گونه کم و کاستی دسترسی به نقشه سیاسی جهان برای آموزش و انتقال اطلاعات نمایش تمامی شهر ها و ایالت های جهان سیستم فوق العاده کاملا آفلاین برای بهره بردن در هر زمانی مشاهده هر ملت و شهرهای بزرگ در نقشه های بزرگ به روز بودن تمامی نقشه ها و اطلاعات موجود مطابق با اخرین تغییرات

اپلیکیشن World Map 2018 توانسته است با بهره مندی از اطلاعاتی به روز و ارائه یک نقشه دقیق با قیمت 1.99 دلاریش امتیاز 3.9 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت معتبر فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v2.9 :

* آپدیت طراحی نقشه های سیاسی

World Map 2018




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود World Map 2018 2.9 – اپلیکیشن نقشه دقیق 2018 جهان اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..