تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه اى كه "شفر" به "استقلال" &

وينفرد شفر سرمربى آلمانى استقلال ضمن آنكه روانشناسى خوبى در جلب توجه هواداران و مديريت بازيكنان داشته، اما برخى اظهار نظر هايش به ضرر استقلال و طبيعتا خود او تمام شده است.

 او در فصل گذشته پس از هر برد استقلال، برخى بازيكنان  را بطور ويژه تحسين مى كرد و القاب خاصى را به آنها مى داد. اين موضوع موجب نارضايتى بازيكنان ديگر شده بود.

از طرف ديگر او پس از هر برد مى گفت با تلاش او ، بازيكنان قيمت ميليون دلارى پيدا كرده اند. بازيكنانى چون مجيد حسينى، وريا غفورى، اميد ابراهيمى، تيام، جپاروف و ... .

نتيجه اين بود كه انتظار اين بازيكنان بالا رفت. وريا غفورى با تاخير و افزايش رقم قراردادش در شرايط بى پولى باشگاه استقلال تمديد كرد، اميد ابراهيمى سر از جاى ديگر در آورد و مجيد حسينى هم براى رفتن تقلا مى كند. تيام با زياده خواهى هنوز تمديد نكرده و جپاروف قانع ترين استقلالى حتما مى گويد چه چيزى از ديگران كم دارد!

در واقع افراط شفر در ايجاد حس باور به خود از سوى بازيكنان به صورت منفى در آمد و در نتيجه استقلال و در نهايت خود شفر از اين موضوع ضربه خورده اند.

به نظر مى رسد او با اين تجربه در فصل جديد از اعطاى لقب به بازيكنان يا قيمت گذارى ميليون دلارى روى آنها خوددارى كند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه اى كه "شفر" به "استقلال" &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..