تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمب نقل و انتقالاتی "پرسپول&am

هافبک جدید پرسپولیس نیم فصل را در پیکان سپری خواهد کرد.

به گزارش مهر؛ سرمربی پیکان تهران خبر از توافق اولیه برای انتقال بازیکن جدید پرسپولیس به این باشگاه داد. سروش رفیعی در حالی با باشگاه پرسپولیس به مدت یک فصل و نیم قرارداد بسته است که به دلیل محرومیت این باشگاه از سوی فیفا برای حضور در نقل و انتقالات تابستانی مجبور است نیم فصل اول را در تیم دیگری توپ بزند. از پیکان تهران به عنوان مقصد موقت هافبک سرخ‌پوشان پایتخت نام برده می‌شود.

مجید جلالی سرمربی پیکان تهران در این‌باره گفت: «صحبت‌هایی را با برانکو ایوانکوویچ و آقای گرشاسبی داشته‌ایم. با سروش رفیعی هم صحبت کرده‌ایم. با این حال هنوز توافق نهایی انجام نشده است و باید منتظر بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمب نقل و انتقالاتی "پرسپول&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..