تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش دانشگاه ها در پیشگیری از آسیب ها تعیین کننده است

رئیس دانشگاه تبریز در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، نقش دانشگاه‌ها و نخبگان جامعه را برای کاهش و پیگشیری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی تعیین کننده دانست و گفت: برپایی کارگاه‌های آموزشی، نشست‌ها و همایش‌ها در رابطه می تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی افزود: آسیب‌هایی چون اعتیاد، موجب تنش در جوامع می‌شود، بنابراین مسئولان و دستگاه‌های ذیربط باید برای پیشگیری و ریشه کنی آن تلاش مضاعف کنند. 

  

وی با اشاره به اینکه برای داشتن جامعه سالم باید انسان‌های سالم تربیت و پروش دهیم، افزود: همه جوامع به نوعی با مشکلات، چالش‌ها و آسیب های اجتماعی مختلفی روبه‌رو هستند، از این رو باید با تدوین برنامه‌های دقیق، صحیح و کلان در راستای حل این مشکلات کمر همت بست. 

  

پورمحمدی با اشاره به دسته‌بندی سواد از نگاه یونسکو، گفت: یونسکو برای قرن ۲۱ انواع سواد را در شش دسته سواد عاطفی، ارتباطی، مالی، رسانه‌ای، تربیتی و رایانه‌ای تقسیم‌بندی کرده و ضروری است شهروندان آگاهی لازم را در این زمینه کسب کنند، چرا که در صورت عدم آگاهی و آشنایی با موارد مطروحه، جامعه دچار چالش و آسیب‌های جدی خواهد شد. 

  

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر به علت عدم آگاهی و آشنایی لازم خانواده‌ها با سواد عاطفی و ارتباطی موجب گرایش افراد به برخی از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد شده است. 

  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش دانشگاه ها در پیشگیری از آسیب ها تعیین کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..