تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت‌های تعاونی مسکن خبرنگاران تشکیل می‎شود/تذکر به وزیر برای حل مشکلات کشاورزان

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل مسکن خبرنگاران مقرر شده که شرکت‌های تعاونی در تمامی استان‌ها توسط خود اصحاب رسانه تشکیل شود.

نادر قاضی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: در این رابطه جلسه ای در مجلس شورای اسلامی برگزار و مشکلات بیمه ای آنها حل شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، برای حل مشکل مسکن خبرنگاران نیز مقرر شده که شرکت‌های تعاونی در تمامی استان‌ها توسط خود اصحاب رسانه تشکیل شده، تا از دولت زمین مورد نیاز گرفته شود و پس از گرفتن وام، در آن مسکن احداث شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات کشاورزان تصریح کرد: متاسفانه مشکلات کشاورزان وسیع است و در این رابطه در مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور تذکر داده و سوال شده است.

وی بیان کرد: چون باید غرامت کشاورزان پرداخت شود و علاوه بر آن، متاسفانه برخی کشاورزان بیمه شده و برخی بیمه نشده‌اند.

قاضی‌پور در ادامه به پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح آذربایجان ارومیه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرداری ارومیه دچار مشکلات مالی شده است، این پروژه با کندی پیش می‌رود اما روند عملیات آن متوقف نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت‌های تعاونی مسکن خبرنگاران تشکیل می‎شود/تذکر به وزیر برای حل مشکلات کشاورزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..