تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهسازی مزار استاد آذر یزدی در دستور کار قرار گرفت

بهسازی مزار استاد آذر یزدی در دستور کار قرار گرفت

مهدی جمالی نژاد، شهردار یزد عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز فرهنگی هنری آذریزدی در گفت وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: بهسازی و بازسازی مزار در شان استاد مهدی آذر یزدی که سال های سال در دستور کار شهرداری و مدیران استان بوده ولی هیچ اقدامی انجام نشده بود عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی ادامه داد: به فضل خداوند و با همکاری شورای شهر توانستیم یکی از قول هایی که انجام نشده بود در دوره های گذشته را در این دوره شهرداری و شورای شهر اجرایی کنیم و احداث مجتمع فرهنگی استاد آذر یزدی در حاشیه مزار ایشان احداث خواهد شد.

جمالی نژاد افزود: استاد مهدی آذر یزدی از نویسندگان شهیر و پدر کتاب کودک و نوجوان نامگذاری شده و ما به عنوان خادم مردم شهر جهانی یزد وظیفه خود دانستیم خدمتی هر چند کوچک در این زمینه داشته باشیم.

شهردار یزد گفت: ان شاءالله فاز اول را در اسرع وقت و تا پایان سال جاری به اتمام خواهیم رساند و در مرحله بعد آزادسازی اطراف و ساخت اماکن مرتبط انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: محوطه سازی، ساخت مقبره مرحوم آذر یزدی، بهسازی ساختمان موجود انجام خواهد شد و با توجه به درخواست مردمی همه این فعالیت ها با حفظ وضع موجود و کارکرد مزار عمومی محله خرمشاه یزد انجام خواهد شد.

شهردار یزد تصریح کرد: پیش بینی ما این است که فاز اول تا پایان سال به بهره برداری برسد و برای تمام این پروژه دو میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و با اتمام مرکز فرهنگی آذر یزدی از این محل جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و همچنین برگزاری نمایشگاه ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهسازی مزار استاد آذر یزدی در دستور کار قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..