تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز فرهنگی آذر یزدی در آینده‌ای نزدیک احداث می‌شود

گروه اجتماعی- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در آینده‌ای نزدیک در کنار مزار مرحوم مهدی آذر یزدی پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران، مرکزی فرهنگی و آذریه‌ای در خور شان ایشان احداث خواهد شد.

مرکز فرهنگی آذر یزدی در آینده‌ای نزدیک احداث می‌شود

عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز فرهنگی هنری آذریزدی در گفت وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: در آینده ای نزدیک در کنار مزار مرحوم مهدی آذر یزدی پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران، مرکزی فرهنگی و آذریه ای در خور شان ایشان احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: یزد از دیرباز موطن بزرگان و ادبای بسیاری بوده و هست و دارالعباده یزد در کشور زیانزد است و جا دارد از این ظرفیت بیشتر استفاده شود لذا همزمان با سالروز درگذشت استاد مهدی آذر یزدی کلنگ زنی احداث مرکز فرهنتگی هنری انجام شد.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: مقام معظم رهبری نیز در بیانات خودشان از استاد آذر یزدی به نیکی یاد کردند لذا مجموعه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با همکاری سازمان آرامستان ها و در سه فاز، مرکز فرهنگی را در کنار مزار این استاد ادبیات کودک و نوجوان احداث خواهد کرد.
وی افزود: احداث هر سه فاز این ساختمان دو تا سه سال انجام خواهد شد که مراکزی از جمله کتابخانه و محل های فرهنگی برای آن پیش بینی شده و تلاش خدمتگزاران مردم در شهرداری و شورای شهر بر این است که فاز اول آن تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد البته به حفظ کابری موجود جهت حضور اهالی و همه فعالیت ها طبق صورت جلسه انجام شده، اقدام خواهد شد.
ملازینلی گفت: ان شاءالله این مرکز در آینده ای نزدیک به عنوان یکی از پایگاه های فرهنگی و جهت برنامه های فرهنگی اجتماعی استفاده خواهد شد و در این راستا بتوانیم ذره ای از ارادت خود را نسبت به فعالان عرصه فرهنگ انجام دهیم.
یادآور می شود در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، جمالی نژاد شهردار، غلامعلی سفید رییس شورای اسلامی شهر یزد، ابوترابی، کاشفی و آزادی، ونوس عامری اعضای شورای اسلامی شهر یزد، جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانافر مدیرکل آموزش و پرورش، دوست فاطمی ها مدیرکل نهاد کتابخانه های استان، فاطمی سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولان و اهالی محل خرمشاه یزد برگزار شد، کلنگ زنی احداث مرکز فرهنگی آذر یزدی انجام شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز فرهنگی آذر یزدی در آینده‌ای نزدیک احداث می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..