تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2018 مشخص شد

سامسونگ هم یکی از آن کمپانی هایی است که کنفرانسی سالانه برای توسعه دهندگان برگزار می کند تا آخرین پیشرفت های خود در زمینه نرم افزار و تسهیل توسعه اپلیکیشن را برای دیوایس هایش شرح دهد. در جریان این رویداد دو روزه، وورکشاپ های فراوانی برگزار می شوند و بسیاری از توسعه دهندگان به آن مراجعه می کنند تا قادر به یادگیری آخرین فوت و فن های نرم افزار سامسونگ باشند.

این کمپانی اخیراً به صورت رسمی، تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال 2018 را اعلام کرده است. در حالی که رویداد سال گذشته در ماه اکتبر برگزار شد، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ امسال در روز هفتم و هشتم نوامبر (یا شانزدهم و هفدهم آبان ماه) برگزار می شود. میزبان این رویداد نیز شهر سان فرانسیسکوی آمریکا خواهد بود.

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2018 طبق روال هر سال، بسیاری از توسعه دهندگان، مبدعان، اهالی تکنولوژی و تولیدکنندگان محتوی را به خود جلب خواهد کرد و آنها می توانند نرم افزارها، سرویس ها و محصولات جدید سامسونگ یا شرکایش را تجربه کنند. دسته بندی محصولات حاضر در این رویداد نیز می توانند از موبایل های هوشمند و پوشیدنی ها، تا فضای ابری و اینترنت اشیا متغیر باشند.

در نهایت گفتنی است که سامسونگ فعلاً به اعلام تاریخ برگزاری این رویداد بسنده کرده و امکان ثبت نام برای شرکت در آن هنوز مهیا نیست. با این حال سامسونگ وعده داده که ثبت نام شرکت کنندگان در SDC 2018 نیز به زودی آغاز می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2018 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..