تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Microsoft Launcher 4.11.0.44176 لانچر مایکروسافت – اندروید

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر بسیار معتبر و پرکاربرد می باشد که امکانات زیادی دارد و باعث می شود که عملیات شخصی سازی کارهای مختلف موبایل شما به صورت بهتری صورت گیرد. این لانچر امکانات زیادی دارد و یک بهینه سازع عالی محسوب می شود. توسط این برنامه می توانید با حساب مایکروسافت خود، همه چیز را کنترل کرده و فعالیت های اخیر گوشی خود را مشاهده و ضبط نمایید. این برنامه عکس ها و فیلم ها و اسناد شما را مدیریت می کند و باعث می شود که دسترسی سریع تر و بهتری به آنها داشته باشید.

با دانلود Microsoft Launcher برنامه های مهم خود را روی صفحه نمایش اصلی مدیریت می کنید و می توانید دسته بندی خاصی برای برنامه های خود داشته باشید. برنامه ها را در پوشه های مختلف قرار داده و از دکمه Home گوشی خود، استفاده های بهتر و اضافه تری را داشته باشید. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Microsoft-Launcher

اسکرین-شات-Microsoft-Launcher اسکرین-شات-Microsoft-Launcher اسکرین-شات-Microsoft-Launcher info

With Microsoft Launcher (formerly known as Arrow Launcher), you can personalize your Android device to match your style with wallpapers, theme colors, icon packs and more. With a Microsoft account or work/school account, you can access your calendar, documents, and recent activities in your personalized feed. You can even open photos, docs and webpages on your Windows PC* to be productive across all your devices.

WHAT’S NEW
– Improved Home screen import logic
– Sort your apps alphabetically in folders
– Display names of apps or folders in your dock
– Customizable gesture for pressing the Home button from the Home screen
– New gesture option that lets you quickly lock your Home screen

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Microsoft Launcher 4.11.0.44176 لانچر مایکروسافت – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..