تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاتمی: حمایت از حزب الله، بخشی از امنیت ماست

خبرگزاری ایرنا: عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن باید بداند که حمایت از حزب الله لبنان بخشی از امنیت ایران است.

آیت الله سید احمد خاتمی سه شنبه شب در یادواره شهدای روحانی شهرستان بروجن افزود: آمریکا اعلام کرده تا ایران مانع شکل گیری خاورمیانه جدید نشود و قرار بود در این طرح لبنان، عراق و سوریه به صورت کامل در دست آمریکا باشد ولی دیدیم که این اتفاق نیفتاد.

وی تاکید کرد: دشمنان برای لبنان برنامه خاصی داشتند، اما جریان مقاومت و طرفداران حزب الله در انتخابات این کشور به پیروزی رسیدند و آنان بدانند که ایران هرگز در مساله فلسطین یک قدم عقب نمی نشیند و برای همیشه از حزب الله لبنان و فلسطین حمایت خواهد کرد.

به گفته وی، شیشه عمر آمریکا و اروپا رژیم صهیونیستی است و حزب الله همپیمان ایران است و به صراحت اعلام کرده که اگر رژیم غاصب اسرائیل بخواهد به ایران آسیبی برساند، تل آویو را با خاک یکسان می کند.

وی تاکید کرد: برای دشمن اقتدار موشکی ایران بسیار مهم است و دشمن می خواست برد موشکی ایران تنها 600 کیلومتر باشد اما تنها برگ برنده ایران اقتدار موشکی است.

به گفته وی، دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی 4 نقطه را هدف گذاری کرده است که نقطه اول آن است که دشمن می خواهد القا کند دین توان اداره کشور را ندارد و تمامی مسائل را پای اسلام بشکند و در طول 40 سال هر گاه به آموزه های دینی عمل شده مشکلی بوجود نیامده است.

خاتمی بیان کرد: هدف دوم دشمن مساله زدن ولایت فقیه است و اینها خوب فهمیدند که ستون انقلاب اسلامی ایران ولایت فقیه است.

خاتمی یادآور شد: یکی دیگر از نقاطی که دشمن مورد هجمه قرار داده روحانیت است و می خواهند روحانیت را بزنند.

خاتمی افزود: نقطه بعدی دشمن این است که مردم را از حاکمیت جدا کنند که فشارهای اقتصادی دشمن نیز در این راستا انجام می شود.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: آمریکا 7 تریلیون دلار در عراق هزینه کرده است ولی عراق همپیمان ایران است و نخست وزیر عراق می گوید از دوستی با ایران دست بر نمی دارد.

خاتمی یادآور شد: آمریکا پدر و مادر تروریست است و همین رئیس جمهور روانی آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد که رقیب او داعش را پدید آورده است.

خاتمی با بیان اینکه ایران امن ترین کشور منطقه است، یادآور شد: زیر ساخت همه نعمت ها امنیت است و ایران هم در امنیت کامل قرار دارد و دشمن نمی تواند امنیت ایران را خدشه دار کند، زیرا در سایه تلاش های نیروهای امنیتی، مسلح و نظامی، ایران امن ترین کشور است و این مدیون خون شهداست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاتمی: حمایت از حزب الله، بخشی از امنیت ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..