تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسداد بخشی از خیابان 17 شهریور

شهردار منطقه ١٢ از شکستگی لوله شرکت آب و فاضلاب در محور خیابان ١٧ شهریور، ابتدای خیابان غیاثی و بلوار قیام خبر داد.

هیچ محدودیت ترافیکی وجود ندارد

شهردار منطقه ١٢ از شکستگی لوله شرکت آب و فاضلاب در محور خیابان ١٧ شهریور، ابتدای خیابان غیاثی و بلوار قیام خبر داد.

پیمان محسنی با اعلام این خبر افزود: شکستگی لوله آب موجب شسته شدن خاک زیر لوله و ایجاد نشست در سطح معابر شده بود که با حضور همکاران ناحیه ۵، معاونت‌های فنی و عمران، خدمات شهری و ترافیک در موقعیت و هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴، اقدامات مربوط به ایمن‌سازی در حال انجام است.

وی گفت: با پر کردن محل نشست تا زیر لوله سازمان آب و فاضلاب و پس از آن مرمت لوله، امیدواریم عملیات تا دو ساعت آینده به اتمام برسد.

شهردار منطقه ١٢ با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ محوری به طور کامل مسدود نیست، عنوان کرد: حدود یک‌سوم مسیر ارتباطی خیابا غیاثی به خیابان ١٧ شهریور برای ایمن سازی مسدود شده، اما امکان تردد خودرو‌ها وجود دارد. به همین دلیل می‌توان گفت: هیچ مسیری برای عبور و مرور خودرو‌ها مسدود نیست و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilnanews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسداد بخشی از خیابان 17 شهریور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..