تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد صريح تهیه‌کننده «به وقت خماری» از وضعیت اکران/ یک تیم خودسر برای اکران تصمیم می‌گیرند

انتقاد تند تهیه کنندهجمال گلی تهیه کننده سینما، درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «به وقت خماری» تا امروز به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه بازخورد‌های خوبی از حضور سه نسل از بازیگران در این فیلم سینمایی گرفتیم. نقش آفرینی هنگامه قاضیانی در یک فیلم کمدی اجتماعی، حضور فخیم زاده و پورعرب، بازی روان و فیلمنامه و کارگردانی خوب همه و همه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. تا جایی که خیلی از آن‌ها راضی از سالن سینما بیرون می‌آیند و تماشای فیلم را به دیگران پیشنهاد می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی معتقدند اگر ستاره‌های سینما در این فیلم بودند (البته به گفته آنها) مردم با سرعت بیشتری «به وقت خماری» را می‌دیدند؛ اما من معتقدم شرایط در حوزه اکران اصلا خوب نیست. الان خودسری در چرخه اکران وجود دارد که هیچ فردی توانایی مقابله با آن را را ندارد. یک تیم خودسر بر اساس تمایلات و مناسبات خود در اکران عمل می‌کنند و برای راضی كردن تهیه‌کنندگان برخی سانس‌های مرده و کم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

گلی در پایان خاطرنشان کرد: این تیم خودسر اکران کاری می‌کنند که نمی‌توانید با آن‌ها درگیر شوید و مشخص نیست این جریان چه زمانی درست می‌شود.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «به وقت خماری» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی جمال گلی است که بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده، بهروز بقایی، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، هنگامه قاضیانی، شهره لرستانی، شیرین یزدان‌بخش، بازی رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، پوریا پورسرخ، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، هادی کاظمی، محید یاسر در آن نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

گلايه یک تهيه كننده سينما و وضع بد اكران فيلمش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد صريح تهیه‌کننده «به وقت خماری» از وضعیت اکران/ یک تیم خودسر برای اکران تصمیم می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..