تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات غیر‌قابل باور خانم راننده از شیلک‌های مرگبار +فیلم

نجات غیر‌قابل باور خانم راننده از شیلک‌های مرگبار+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانم 51 ساله انگلیسی که مشغول رانندگی در ترافیک صبحگاهی در خیابان‌های لندن بود ناگهان با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شد و به طرز معجزه‌آسایی از مرگ گریخت.

در ساعت 8:40 صبح در خیابانی پرترافیک در لندن مردی مسلح به سمت خودروی زنی 51 ساله که در ترافیک صبحگاهی گیر افتاده بود، حمله کرد. به گفته پلیس، خانم خوش‌شانس از این حادثه جان سالم به در برده است.

پلیس لندن با بازسازی صحنه حادثه به دنبال کسب اطلاعات دقیق از متهم و انگیزه او از ان حمله مرگبار است. پلیس با انتشار تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین‌های مداربسته از لحظه حادثه از مردم خواسته‌ است هرگونه اطلاعات کمک‌کننده در مورد این حمله را سریعا اطلاع دهند. یکی از کاراگان پلیس با اشاره به ممنوعیت شدید حمل سلاح در معابر عمومی لندن گفت: پلیس با جدیت به دنبال عامل این حادثه تلخ است و باتوجه به شواهد احتمالا مرد مسلح از انجام چنین اقدامی انگیزه شخصی داشته است.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

اقدام شجاعانه کارکنان پمپ بنزین در نجات یک راننده از آتش + فیلم
شکاف وحشتناک جاده اتومبیل را بلعید +فیلم

انتهای پیام/

حمله وحشتناک مرد مسلح به خانم راننده در روز زوشن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات غیر‌قابل باور خانم راننده از شیلک‌های مرگبار +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..